Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2007

Γράμμα προς τον Αϊ Βασίλι

Αί Βασίλη για εφέτος επειδή μεγάλωσα και βαρέθηκα να μου φέρνεις δώρα που χαλάνε σε ένα δύο μήνες θέλω να με αποκαταστήσεις επαγγελματικά , και επειδή κατάγομαι από χωριό που το σπίτι μας είχε τζάκι ,(πολυ καλή συστατική επιστολή) θέλω την βοήθεια σου, θέλω να με κάνεις Βουλευτή.
Γιατί θα περνώ μισθό 6000 ευρώ και με επιδόματα και φύλλα πορείας θα τα κάνω 9000-10000 ευρώ και όχι όπως τους άλλους να ζώ με μισθό 700 ευρώ .
Γιατί θα μπορώ να είμαι μέλος σε κάποια επιτροπή διερεύνησης και να τα διπλασιάσω και όχι όπως οι άλλοι που για να έχουν χαρτζιλίκι κάνουν δεύτερη δουλειά .
Γιατί μπορεί κάποτε μέσα στη τετραετία να γίνω υπουργός η υφυπουργός και με μία μίζα να δεκαπλασιάσω τον μισθό μου , και επιπλέων να κάνω καταθέσεις στην Ελβετία και όχι όπως τους άλλους να φουσκώνω τις κάρτες και να ζω με δανεικά .
Γιατί θα έχω τζάμπα αυτοκίνητο και κινητό που την βενζίνη και τις μονάδες θα τις πληρώνουν οι άλλοι .
Γιατί θα μπορώ εκτός την δική μου επαγγελματική αποκατάσταση να βολέψω την γυναίκα μου, την κόρη μου , και πολλούς οικείους μου και χέσε τους άλλους .
Γιατί θα μπορώ να λέω ψέματα και να με πιστεύουν οι άλλοι .
Γιατί θα μπορώ να ψωνίζω στα καλύτερα μαγαζιά και να τρώω στα καλυτέρα εστιατόρια του κόσμου και να τα πληρώνουν οι άλλοι
Γιατί θα μπορώ να πίνω σαν Ελληνάρας τον φραπέ μου στα Ιλίσια πεδία και στα σαλέ της Ελβετίας και όχι σε πλαστικό ποτηράκι με θέα τους λογαριασμούς ΔΕΗ , ΕΥΔΑΠ κινητό κτλ.
Γιατί θα μπορώ να χτίσω έπαυλη με άδεια αναψυκτηρίου και να έχω ανασφάλιστο υπηρετικό προσωπικό όχι να σκοτώνομαι σε όλη μου την ζωή να αγοράσω ένα διαράκι με στεγαστικό ισόβιο όπως τους άλλους.
Γιατί θα μπορώ να παρκάρω το υπηρεσιακά μου αυτοκίνητο όπου γουστάρω και όχι να παίρνω σβάρνα τα στενά για μια ώρα για να βρω πάρκιν όπως οι άλλοι..
Γιατί θα μπορώ να αυθαιρετώ χωρίς να δίνω λογαριασμό σε κανένα γιατί είμαι ο Βουλευτής και όχι ο φοβισμένος ο νομοταγής πολίτης .
Και γιατί μετά από τέσσερα χρόνια σκληρής και επίπονης ξεκούρασης θα παίρνω ελάχιστη σύνταξη 1400 ευρώ, ενώ οι άλλοι, τα κοροΐδα, μετά από τριάντα πέντε χρόνια σκληρή εργασίας 1200 ευρώ μικτά
Αν δεν με κάνεις βουλευτή καλέ μου Αί Βασίλη θα σε δώσω στεγνά σε όλα τα μικρά παιδάκια του κόσμου και θα αποκαλύψω ότι δεν υπάρχεις ,ότι δεν υπάρχει ούτε έλκηθρο , ούτε το ελαφάκι Ρουντολφ , ούτε ξωτικά , και ότι δεν ζεις στο χιονισμένο χωρίο στον βόρειο πόλο , αλλά μέσα στα σπίτια τους με ονοματεπώνυμο του πατέρα τους .

Δεν υπάρχουν σχόλια: