Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2007

Στέλνοντας SMS Κερδίζεις Γαλοπούλα …….

Ανοίγοντας σήμερα το πρωί την τηλεόραση , είμαι αδειούχος , και κάνοντας ζάπιν αντιλήφθηκα ότι μερικοί παρουσιαστές -σταρ - της πρωινής ζώνης απουσίαζαν η αντικαταστάθηκαν από αναπληρωτές , ενώ σε άλλα έπεσε λουκέτο ακολουθώντας το παράδειγμα της κρατικής TV. Δεν κατακρίνω απλά μία διαπίστωση, να μην πάρουν και αυτοί άδεια εορτών ;
Αλλά αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι ανήγγειλαν κάθε λίγο οι παρουσιαστές στη ροή του προγράμματος τους ότι θα κληρώσουν σε λίγη ώρα γαλοπούλες , προέτρεπαν τους τηλεθεατές να στέλνουν sms σε τετραψήφιο , με τρόπο διαφανή και έγκυρο !!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
Για γαλοπούλες μιλάμε !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Που φτάσαμε φίλοι μου να μπαίνει σε κληρωτίδα ένα πουλερικό !!!!!!!! και όχι αυτοκίνητο ,η ηλεκτρονική συσκευή , η ένα ευκαταφρόνητο ποσό, τι να λέμε !!!!!!!!
Το καταλάβατε ότι έγινε είδος πολυτελείας η γαλοπούλα ; Απίστευτο!!!!!!!!
Τόσο πάτο πιάσαμε ; τόσο χάλια είμαστε οικονομικά ; τόσο ξεφτίλα ;
Μιλάμε για φτώχεια η μας δουλεύουν τα κανάλια αυτές τις Άγιες μέρες ;
Καλά θα γίνει χαμός εάν κερδίσω , έστειλα sms από τρία κινητά , και δεν μου την φέρουν σε συσκευασία πολυτελούς πακέτου , με πιστοποίηση CE και προπάντων με οδηγίες χρήσεως στα ελληνικά !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Θα τους καταγγείλω στην ένωση καταναλωτή .
Λέτε να μου πουν αυτοί παράξενο τρελό η τζασμένο ;
Χρόνια πολλά καλά Χριστούγεννα

Δεν υπάρχουν σχόλια: