Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2008

Τυποποιημένες Ευχές !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Αφορμή για το παραπάνω το ευχολόγιο των Αγίων ημερών που έφτασε στο κινητό μου με μορφή sms και η έκδηλη αμηχανία μου στην ανταπόδοση των
Ας τα πάρουμε τα πράγματα με την σειρά .
Η πληθώρα των ευχών δεν έχει προηγούμενο εκτός από τις κλισέ ευχές ,«χρόνια πολλά» , «καλά Χριστούγεννα» , ευτυχισμένος ο καινούργιος χρόνος» που υπάρχουν στον πρότυπο φάκελο μνημάτων mms του κινητού ,και ποικίλει από κινητό σε κινητό λόγου κατασκευαστή του , μαζί με τα «ξανά πάρε» «είμαι σε συνάντηση» ,«Θα το πούμε» και πολλά άλλα ,έχουμε ευχές μακροσκελής με ατελείοτο ευχολογιο που φτάνει μεχρι και τα δισέγγονα σου .
Έχουμε ευχές μορφής σχηματικών παραστάσεων που απεικονίζουν χριστουγεννιάτικα δέντρα , αγγελάκια , με συνοδεία την ανάλογη λεζάντα ευχολογίου .Έχουμε ευχές με την μορφή κινούμενης εικόνας (animation ) να βγαίνουν αγγελάκια , να αναβοσβήνουν φωτάκια από χριστουγεννιάτικα δέντρα , να κινούνται αστεράκια , να βλέπεις μάγους ζωντανούς και πολλά αλλά .Γενικώς να έχουμε χάσει τον έλεγχο στην ποικιλομορφία των τυποποιημένων ευχών .
Φέτος έχουν ξεκινήσει οι αποστολείς ευχών σε ένα κυνήγι εντυπωσιασμού και άτυπο διαγωνισμό sms για το ποιο είναι το πιο εντυπωσιακό.
Το παράλογο της υπόθεσης είναι ότι διαβάζοντας το κάθε μήνυμα αναρωτιέσαι ότι αυτός ο χριστιανός που το έστειλε πόσο πολύ σε αγαπά !!!!!!!; άσχετα εάν είχες να ανταλλάξεις κουβέντα για μεγάλο χρονικό διάστημα μαζί του , η αυτός ο ξεχασμένος αποστολέας , πως σε θυμήθηκε τούτες τις άγιες ημέρες,!!!!!!!!!! Η ανθρώπους που τους έχεις σε απόσταση να σου στέλνουν κατεβατό ευχολογίου για «ευτυχία» για εκπλήρωση των ονείρων σου για «οικογενειακή γαλήνη» , «καλή υγεία» και τέτοια που στο παρελθόν εύχονταν το αντίθετο!!!!!!!!!; 
φαύλος κύκλος η ευχές!!!!!! διότι δεν απεικονίζουν το συναίσθημα και την ειλικρίνεια του αποστολέα τους παρά μόνο είναι ποικίλες συσκευασίες εντυπωσιακές που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο σε διάφορες ιστοσελίδες , και ανάλογα διαλέγει ο κάθε αποστολέας ,έχοντας υπόψη και τις δυνατότητες αναπαραγωγής του μηνύματος στο κινητό για να εντυπωσιάσει τον παραλήπτη
Εάν όμως ο παραλήπτης δεν έχει το κατάλληλο τεχνολογίας κινητό τι γίνεται κύριε αποστολέα;
Εάν εγώ βλέπω στο δικό μου δράκους αντί για αγγελάκια τι πρέπει να κάνω ; Εάν αντί να διαβάζω χριστουγεννιάτικη ευχή να βλέπω κάτι αλαμπουρνέζικα» και να νομίζω ότι με βρίζεις ;
Η όλη κατάσταση πλέον είναι αγχωτική και προβληματική καθώς κοιτώντας αμήχανα την οθόνη του παλαιού τεχνολογίας κινητού μου για να μαντέψω τη μου έστειλε ο κάθε αποστολέας εξαναγκάζομαι να φεύγω «σφαιράτος» σε μεγάλο επώνυμο κατάστημα κινητής τεχνολογίας και να σκάσω 230-300 ευρώ η να ακολουθήσω την συμβουλή του καταστήματος που σερβίρετε σε κάθε πελάτη με διάφορα διαφημιστικά τερτίπια ;
Το άλλο ;
Εντάξει πες ότι μπορώ να διαβάσω τι μου στέλνει o αποστολέας και να μένω έκθαμβος βλέποντας την γέννηση του χριστού online στην οθόνη του κινητού μου σε animation , εγώ πέστε μου πως πρέπει να ανταποδώσω την ευχή στον παραπάνω ; με μία κλισέ ευχή «χρόνια πολλά» ;
Εάν το κάνω θα πει «καλά ρε ο τύπος δύο λέξις μας έγραψε για ευχή τόσο βαρετός του είμαι ;» και του χρόνου τέτοιον καιρό  εεε  να’ σται σίγουροι ότι , δεν θα μου ευχηθεί αφήστε που μπορεί να με κάνει ρεζίλη σε κοινούς γνωστούς μας δίχνοντας τουσ το δικόμου μήμυμα.
Οπότε πάλι πρόβλημα και άγχος και που καταλήγω; Nα εξαναγκάζομαι από κάθε περίπτωση να γίνομαι κυνηγός sms στο διαδίκτυο για ένα πακέτο ευχών με εντυπωσιακή συσκευασία που περιέχει μελωμένη ευχή, ευχή που θέλει να ακούσει ο άλλος ,και φοβερά γραφικά η animatios αντί του πασίγνωστου αλλά ειλικρινές και αιωνίως ηχημένου τις Άγιες ημέρες τούτες που ήθελα να του στείλω.
«Χρόνια Πολλά». «Ευτυχισμένος ο Καινούργιος Χρόνος»
Τελικά μας έχουν καταντήσει ανεπαρκείς στην προσωπική σύνταξη ενός μηνύματος ; η μας λείπει η φαντασία για αυτό ; η έχουμε τελικά ξεχάσει την γλώσσα μας και καταφεύγουμε σε εύκολες λύσεις ;
Που καταντήσαμε !!!!!
Να φτάνουμε σε σημείο για εορταστικές ευχές να αναζητούμε στιχομυθία έτοιμη στο διαδίκτυο αντί να γράψουμε δύο δικά μας γλυκά λόγια !!!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: