Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2008

«Μόνο στους μπλόγκερ ελπίζω»


Η Ειρ. Πλέσσα αναζητεί μέσω Ίντερνετ τον οδηγό που παρέσυρε και εγκατέλειψε τον γιο της
«Εγώ δεν ήξερα το παραμικρό για το Ίντερνετ και τις δυνατότητές του», σημειώνει η κ. Πλέσσα. Εντελώς τυχαία μία εξαδέλφη του συζύγου μου είπε ότι σε ένα παρόμοιο περιστατικό εγκατάλειψης βρέθηκε ο ένοχος. Μου φάνηκε η ύστατη λύση για να δικαιωθεί το παιδί μου». Πιστεύει στην ευαισθητοποίηση του κόσμου και κάθε τόσο επαναλαμβάνει: «Θέλω να με καταλάβουν σαν μάνα. Θα μπορούσε να συμβεί σε οποιοδήποτε παιδί του κόσμου».
Ήδη δεκάδες είναι τα blogs και εκατοντάδες οι χρήστες που έχουν λάβει το συγκεκριμένο μήνυμα:
«Παρακαλώ τους πολίτες να με βοηθήσουν, ώστε να βρεθεί εκείνος που παρέσυρε και σκότωσε το παιδί μου». Τον Φεβρουάριο του 2007, ο 23χρονος Κωνσταντίνος Πλέσσας άφηνε την τελευταία του πνοή στην άσφαλτο. Σήμερα, έντεκα μήνες μετά, η μητέρα του, κ. Ειρήνη Πλέσσα, αναζητεί μέσω του Ίντερνετ τον ένοχο για τον θάνατό του.
πηγή:Τα νέα online

Δεν υπάρχουν σχόλια: