Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2008

“Έχω καθαρή εικόνα για όλα” Ο Πρωθυπουργός μας δουλεύει η μας επεξεργάζεται τελικά ;



Ο Κ. Καραμανλής στην ομιλία του στην Κεντρική Επιτροπή της ΝΔ πριν από λίγο.Η εφαρμογή της πολιτικής μας οδηγεί σε νέα εκλογική νίκη.
- Το πρόγραμμα μας μας δεσμεύσει όλους.
- Δεν αρνούμαι ότι υπήρξαν λάθη και παραλείψεις. Δεν εξαιρώ ούτε τον εαυτό μου. Εχω καθαρή εικόνα για όλα.
-Αυτοκριτική οφείλουμε να κάνουμε όλοι, να ακούμε τους πολιτες...
-Να υπηρετούμε την Ελλάδα, τους πολίτες, αυτός είναι ο γνώμονας μου.
-Το έργο μας επισκιάζεται δυστυχώς από την παραπολιτική...
-Να μην απαξιώνουμε το έργο μας, να προστατεύουμε και όχι να τραυματίζουμε την παράταξή μας.
-Είναι καλοδεχούμενες οι προτάσεις, όχι όμως στις υπονομευτικές στρατηγικές, στους υβριστικούς χαρακτηρισμούς. Εχω επιδείξει υπομονή και ανοχή. Δεν μπορεί να μην υπάρχει καμιά συναίσθηση απέναντι στα εκατομμύρια των πολιτών που μας εμπιστεύθηκαν.
-Οχι σε συμπεριφορές που ναρκοθετούν τις κοινές μας προσπάθειες και διασπούν την ενότητά μας...
-Υπάρχουν όρια στην ανοχή και τις προσωπικές στρατηγικές και συμπεριφορές που ζημιώνουν την παράταξη και τον τόπο.
-Ο καθένας ας αναλάβει στα ίσια τις ευθύνες του.
-Απέναντι στην παράταξη και πάνω από όλα στον τοπο αναλαμβάνω εγώ τις δικές μου.
-Είμαι εδώ γιατί θέλω να υπηρετώ τον τόπο. Δεν είναι για μένα αυτοσκοπός η πρωθυπουργία
-Δεν με δεσμεύει τίποτε άλλο παρά η καθαρή λαϊκή εντολή.

-Να εφαρμόσουμε την πολιτική μας, αυτό μας δεσμεύει όλους. Οφείλουμε να ανταποκριθούμε στη συμφωνία με τους πολίτες, όλοι στην πρώτη γραμμή.
-Δεν πρόκειται να υποκύψω στις πιέσεις εκείνων που θέλουν τη στασιμότητα.
-Δεν δέχομαι εκβιασμούς. Δίλημμα δεν έχω κανένα.
-Οχι στο συνεχές πριόνισμα της κυβέρνησης.
-Οποιος έχει άλλα σχέδια ας με αμφισβητήσει στα ίσια, ας ανατρέψει, ας ρίξει την κυβέρνηση... Ξεκαθαρίζω τη στάση μου σε κάθε κατεύθυνση.

Νυκτερινός Επισκέπτης 

Σε Άλλη χώρα μένει ο πρωθυπουργός ,τελικά...............


Δεν υπάρχουν σχόλια: