Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου 2010

ΠΡΩΤΑ θα μιλάω για ΕΣΕΝΑ και μετά για εμένα.


'Οσο που ζω και όπου
και αν ευρίσκομαι, ΠΡΩΤΑ θα μιλάω
για ΕΣΕΝΑ και μετά για εμένα.

ΕΙΣΑΙ
το πρώτο
μόριο από το
σώμα μου και στην
δική σου πνοή αναπνέω!.
Υπάρχω κι' ευρίσκομαι ζωντανός
και θριαμβεύω ή εξαφανίζομαι, ή απλώς
ζω κι' αργοπεθαίνω.... ' Ομως εγώ επιμένοντας
σου λεω: Στην αγωνία σου ΣΕ ζω και για τούτο τις
νύχτες
πετάγομαι απ' τον ύπνο μου, καθώς που ζητώ και
θέλω,
σαν μάνα στο πληγωμένο της παιδί να σκύψω
και να ράνω την πληγή σου, επειδή ΑΥΤΟΣ
είναι ο μόνος τρόπος να κρατηθώ
στη δική μου ζωή. ΕΙΣΑΙ
το δέντρο που βαθιά
ριζώθηκε μες
την ψυχή μου
και θα υπάρχω αφού
κι εφόσον θα υπάρχεις..
Σου λέγω ακόμη και τούτο:
'Οσο που ζω και όπου και αν ευρίσκομαι,
ΠΡΩΤΑ θα μιλάω για ΕΣΕΝΑ και μετά για εμένα

LAND of GODS «Η Χώρα των Θεών»
Κώστας Δουρίδας.

Νυκτερινός Επισκέπτης
Πάλη έγραψες Κώστα !!!!!!Να΄σαι καλά εκεί στον μακρινό καναδά




Δεν υπάρχουν σχόλια: